Dominantna tema zapadnoeuropske figurativne umjetnosti jest akt. Pišući o fenomenu prikazivanja nagosti u knjizi The Nude, britanski povjesničar umjetnosti Kenneth Clark je zaključio da iako je pretrpio mnoge čudne transformacije, on (akt) ostaje naša glavna poveznica s klasičnim disciplinama. Dosljednim bavljenjem aktom, i to mahom ženskim, Ivan Meštrović se ističe kao baštinik klasične tradicije i njezinih kanona, koji i danas određuju poimanje ljudskoga tijela. Martina Miholić multimedijalnim instalacijama, interpoliranima u stalni postav Atelijera Meštrović, komparira različita viđenja ljudskoga tijela. Pri tome uspoređuje klasičan pristup i pogled kipara Ivana Meštrovića, te tijelo oblikovano u tradicionalnim materijalima – kamenu, sadri, bronci i drvu – sa suvremenim pogledom i tijelom oblikovanim pod utjecajem interneta i društvenih mreža.
Program MEŠTART započet je 2009. godine u Atelijeru Meštrović u Zagrebu u cilju aktualizacije i novoga čitanja opusa Ivana Meštrovića kroz suvremene umjetničke izričaje. Do sada su u Atelijeru Meštrović i u Galeriji Meštrović izlagali Slaven Lunar Kosanović, Marko Zets Prpić, Aleksandar Angel Milivojević, Filip Morka Burburan, Ronald Aleksander Lindgreen, Amela Frankl, Vedran Perkov, Petar Barišić, Loren Živković Kuljiš, Ana Kuzmanić, Tanja Ravlić i Ivana Tkalčić.
Martina Miholić diplomirala je na grafičkom odjelu Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, 2004. godine, a 2011. magistrirala na Central Saint Martins College u Londonu. Od 2015. voditeljica je Galerije PM i Galerije Prsten u HDLU-u. Sudjelovala je na brojnim samostalnim i grupnim izložbama, te umjetničkim rezidencijama.