Program MEŠTART započet je 2009. godine u Atelijeru Meštrović u Zagrebu u cilju aktualizacije i novoga čitanja opusa Ivana Meštrovića kroz suvremene umjetničke izričaje.
I u umjetnosti i u životu promjene i mijene bilježimo poistovjećujući ih s fazama. Njima omeđujemo pojedine vremenske segmente, naglašavajući početak, kao ishodište novoga razdoblja, odnosno kraj, kao njegov svojevrsni rezime i zaključak. Kao i kada sagledavamo pojedino umjetničko djelo, osvrćući se na vlastiti život, skloni smo ga valorizirati te analizirati. Ponekad ćemo ga čak i konzervirati, nekad smo ga skloni izložiti na uvid drugima, ili pak pohraniti u skrivene prostorije unutarnjih depoa.
Umjetnicima se vrlo često djelomično preklapaju ili potpuno isprepliću životna i kreativna razdoblja, a iskustva se materijaliziraju u njihovim djelima. Na primjer, zagrebačko razdoblje Ivana Meštrovića, iznimno plodan period stvaralaštva, oivičen poslijeratnom situacijom Velikoga rata, i rasplamsavanjem Drugoga svjetskog rata, poklapa se s određenim intimnim događajima, poput umjetnikova zasnivanja obitelji s Olgom Kesterčanek.
Tanja Ravlić, vrlo svjesno, podvlačenje crte ispod jednoga životnog razdoblja markira dvama izlaganjima u Meštrovićevim muzejima. Godine 2003., kada je kustos Dalibor Prančević projektom naslovljenim Ivan Bura – Ivan Meštrović – Tanja Ravlić – Kristina Restović, započeo s praksom izlaganja suvremenih umjetnika u Fundaciji Ivana Meštrovića, današnjim Muzejima Ivana Meštrovića, umjetnica se u splitskoj Galeriji Meštrović predstavila videoradom Outofflander. Trinaest godina kasnije, na Meštrovićevoj zagrebačkoj adresi, u njegovu atelijeru, Ravlićeva ponovno izlaže videoradove, koje sada vizualno i semantički nadopunjava delikatno postavljenim predmetima, od kojih se neki javljaju u djelima.
Tanja Ravlić bavi se na ovoj izložbi različitim aspektima teme dolaska na mjesto ishodišta, kao i svojim odnosom prema prostorima koji su je formirali. Svojim se ostvarenjima autorica tek mjestimično, ali posvema dosljedno, preklapa s određenim Meštrovićevim temama. Upravo slobodnim nadovezivanjem ona naglašava bitnost cikličkog obnavljanja životne i kreativne faze. Kao rijetko koji umjetnik i pojedinac, Meštrović je prihvaćao izazove i rizike turbulentnih životnih i povijesnih razdoblja, dajući im neizbrisivi pečat svojom neiscrpnom umjetnošću. (Iz predgovora Barbare Vujanović)
Tanja Ravlić rođena je u Splitu 1977. godine. Diplomirala je 1999. na Akademiji likovnih umjetnosti u Rimu. Radi kao vanjska suradnica u zvanju izvanredne profesorice na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu. Od 2002. do 2005. godine pohađala je poslijediplomski studij na Institutu za umjetnost u kontekstu pri Akademiji likovnih umjetnosti u Berlinu.